Weshold

"Dankzij Connectium zijn wij gehalveerd in apparatuurskosten."

Weshold over de samenwerking met Connectium

Lars Sieverink, coördinator technisch vastgoedbeheer bij Weshold, vertelt in deze klantcase meer over de samenwerking met Connectium en hoe de IT-omgeving van Weshold is opgezet.

“We zochten een leverancier die toegankelijker en beter bereikbaar was. We werken nu meer dan een half jaar samen met Connectium en dat hebben ze zeker waargemaakt. Bovendien zijn onze apparatuurskosten gehalveerd dankzij hun advies.”

Persoonlijke IT-ondersteuning

Lars vertelt: “We werden aanvankelijk ondersteund door een vrij grote organisatie. Als een klein bedrijf met slechts vier medewerkers hadden we specifieke vragen en wilden we snel geholpen worden zonder gedoe. Bij onze vorige leverancier moesten we een ticket aanmaken en werden we op de stapel gelegd. Hun aanpak werkt mogelijk prima voor grotere organisaties, maar voor ons was het niet langer geschikt.”

“We hebben Connectium benaderd vanwege hun bekendheid als lokale ICT-partij en vanwege de succesvolle eerdere installaties thuis bij Arjan Wessels, directeur bij Weshold. Onze ervaring met Connectium is zeer positief. Ze zijn telefonisch gemakkelijk bereikbaar, bieden snelle hulp op afstand en sturen indien nodig snel iemand ter plaatse.”

Pand Weshold
Weshold

De IT-omgeving van Weshold

In de periode voor de overname is er gekeken naar wat er al aanwezig en nog nodig was. In samenspraak is er gekozen om te gaan werken in de cloud van Connectium. “Een groot voordeel hiervan is dat we altijd en op elk apparaat bij onze werkbestanden kunnen en we geen eigen specifieke server meer nodig hebben. Ook is er samen met Connectium gekeken naar de optimale beveiliging voor deze manier van werken.” aldus Lars.

Weshold maakt, naast de cloud werkplekken, gebruik van VoIP-telefonie. Zij zijn bereikbaar op hun vaste nummer via een app op hun mobiele telefoon, waardoor vaste telefoons niet meer nodig zijn. Om de veiligheid van gegevens te waarborgen en deze gemakkelijk toegankelijk te maken, worden alle gegevens digitaal opgeslagen en geback-upt. PDF-bewerking wordt uitgevoerd met Foxit en het netwerk is geoptimaliseerd om te werken met een snelle en stabiele internetverbinding.

"Ik heb het gevoel dat ze hun werk doen vanuit hun passie en niet alleen uit commerciële overwegingen." Lars Sieverink

VoIP telefonie via een app

Kosten gehalveerd

Lars vertelt verder: “Connectium denkt ook goed mee en verkoopt niet het duurste product. Integendeel, ik denk dat we onze apparatuurskosten hebben kunnen halveren dankzij hun advies. In het verleden hebben we meegelift met een grotere organisatie en hun advies gevolgd, maar dat bleek niet altijd nodig te zijn voor ons bedrijf. Connectium was eerlijk en adviseerde ons wat voldoende was.”

“Ik heb het gevoel dat ze hun werk doen vanuit hun passie en niet alleen uit commerciële overwegingen. Dat is juist heel positief en maakt de gesprekken met hen heel prettig. Connectium past precies bij wat we zochten.”

Kennismaken?

Wil je eens kennismaken en zien wat Connectium voor jouw bedrijf kan betekenen? Vul het contactformulier in en we nemen snel contact met je op.

Je kunt natuurlijk ook bellen met 0548722045 of mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Weshold

Weshold B.V. is een particuliere investeringsmaatschappij die voornamelijk investeert in residentieel en commercieel vastgoed (in binnen- en buitenland).

Gerelateerde diensten


Gerelateerde klantcases

Klantcases

Nijhuis Toelevering

“Kwaliteit is doen wat je zegt en zeggen wat je doet. En dat doet Connectium.”
Toelevering Online
Klantcases

Toelevering Online

“Wij voelen ons geen nummertje, wat de samenwerking erg prettig maakt.”
Klantcases

Ahorn Bouwsystemen

"Het verschil met voorheen is dat we nu één aanspreekpunt hebben voor vragen of storingen."

Blijf op de hoogte
van de laatste trends


Onze klanten
© Connectium. Alle rechten voorbehouden. Website door Gijs®