OWK Ramen & Deuren

“Connectium snapt hoe belangrijk de IT-omgeving voor ons is en reageert altijd snel."

OWK is een klant van het eerste uur. Daarom de hoogste tijd om eens langs te gaan. We spreken Kim Masselink. Kim die in 2007 bij in de zaak van haar vader kwam, zonder enige ervaring in deze technische wereld, is nu alweer zo’n 9 jaar eigenaresse. Inmiddels niet meer samen met haar vader, maar met compagnon Sandor Wissink. En het bedrijf groeit. Samen met ruim 30 collega’s realiseren zij jaarlijks zo’n 300 projecten.

Werkwijzen sluiten bij elkaar aan

Kim vindt de samenwerking met Connectium goed. “Anders waren we denk ik ook niet zo lang gebleven.’ zegt Kim lachend. “Ik vind het heel fijn dat de lijnen zo kort zijn. De werkwijze van Connectium is laagdrempelig en dat sluit perfect aan bij onze werkwijze.”

Kim Masselink: “Connectium snapt hoe belangrijk de IT-omgeving voor ons is en reageert altijd snel."

Persoonlijk contact

“Doordat Connectium groeit merk je dat ze de balans zoeken tussen het automatiseren van processen en het menselijke aspect. En dat doen ze goed vind ik. Vragen en problemen kun je gelukkig niet alleen maar indienen via een ticketsysteem of een ingewikkelde en tijdrovende belcentrale. Nee, je krijgt meteen een medewerker te spreken waar je terecht kan.”

IT-omgeving OWK

Drie jaar geleden is OWK overgegaan naar een nieuwe werkomgeving. De server is vervangen en ondergebracht in het datacenter. E-mailen gaat via onze Hosted Exchange dienst en ook wordt er dagelijks een online back-up gemaakt van de data en virtuele server. Hierdoor kan zowel de platte data als de gehele virtuele server terug worden gezet indien nodig.

Kim vertelt hoe zij dit traject heeft ervaren: “Tijdens de gesprekken die wij hebben gehad met Connectium hebben wij aangegeven hoe wij het graag wilden hebben. Je kan en hoeft niet altijd alles te weten. Toch was het voor ons gedurende het traject altijd duidelijk. Het technische gedeelte werd goed uitgelegd en vaak toegelicht met een schets. Dat was erg prettig.”

Waarom IT zo belangrijk is voor OWK

IT is voor bedrijven erg belangrijk, zo ook voor OWK. “Wij sturen er van alles mee aan. Zelfs onze machines. Op onze server staat software waar productiefiles in worden gemaakt. Deze files worden ingelezen door onze machines, zodat het product vervolgens gerealiseerd wordt zoals van te voren uitgewerkt. Wij zijn daarom erg afhankelijk van een goedwerkende IT-omgeving.

Ons vaste aanspreekpunt Roy houdt dit dan ook nauwlettend in de gaten. Wanneer er updates moeten worden uitgevoerd, krijgen wij dit op tijd te horen. Hij voert dit ’s avonds uit zodat wij hier geen last van hebben en de machines overdag kunnen blijven produceren. Dat vind ik een groot pluspunt. Ik heb het idee dat er bij Connectium bevlogen mensen zitten, die hun werk erg leuk vinden.”

OWK en Connectium

“Ik zou Connectium zeker aanbevelen. Dat heb ik trouwens ook al gedaan.” zegt Kim. “Connectium snapt hoe belangrijk onze IT-omgeving voor ons is en reageert altijd snel. Om een voorbeeld te noemen: ze stappen direct in de auto naar Haaksbergen of Geesteren om het probleem op te lossen of wat langs te brengen als we zelf daar geen tijd voor hebben. Connectium is een erg flexibele organisatie.”

Kennismaken?

Wil je eens kennismaken en zien wat Connectium voor jouw bedrijf kan betekenen? Vul het contactformulier in en we nemen snel contact met je op.

Je kunt natuurlijk ook bellen met 0548722045 of mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

OWK Ramen & Deuren

OWK produceert en monteert kunststof en aluminium gevelelementen zoals kozijnen, deuren, schuifpuien en vliesgevels voor zowel de zakelijke als de particuliere markt en voor zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten. De producten worden in eigen huis vervaardigd met kwalitatief hoogwaardige kunststof en aluminium profielen.

Gerelateerd


Gerelateerde klantcases

Klantcases

Nijhuis Toelevering

“Kwaliteit is doen wat je zegt en zeggen wat je doet. En dat doet Connectium.”
Toelevering Online
Klantcases

Toelevering Online

“Wij voelen ons geen nummertje, wat de samenwerking erg prettig maakt.”
Klantcases

Ahorn Bouwsystemen

"Het verschil met voorheen is dat we nu één aanspreekpunt hebben voor vragen of storingen."

Blijf op de hoogte
van de laatste trends


Onze klanten
© Connectium. Alle rechten voorbehouden. Website door Gijs®