De Sterkerij

“We waren op zoek naar een ICT bedrijf die snel kan schakelen."

Sinds kort is De Sterkerij klant bij Connectium. Wij zijn bij vestigingsmanager Marco Woertman langs geweest om te vragen hoe hij de overgang naar Connectium heeft ervaren. Lees snel verder.

Op zoek naar een nieuwe ‘ICT-afdeling’

Een paar maand geleden zocht De Sterkerij een partij die al hun ICT over kon nemen. Marco legt uit waarom: “Wij vielen altijd onder een grote zorgaanbieder waar wij werden ondersteund door een grote ICT-afdeling. Doordat wij zelfstandig verder zijn gegaan, moesten wij op zoek naar een nieuwe ‘ICT-afdeling’.

Marco: "We waren op zoek naar een ICT-bedrijf die we kunnen bellen als er een storing is en vervolgens snel kan schakelen. En dat is Connectium. ”

Waarom Connectium

“De keuze was eigenlijk al snel gemaakt. Dat moest Connectium gaan worden. Wij wilden graag onze ICT bij een lokaal bedrijf neerleggen en dat is gelukt. Connectium is gevestigd bij ons om de hoek. Dus als er een storing is zijn ze er binnen no-time.

Door ervaringen met andere ICT-partijen wisten we precies wat we wilden. We waren op zoek naar een ICT-bedrijf die we kunnen bellen als er een storing is en vervolgens snel kan schakelen. En dat is Connectium. Hele korte lijntjes en een no-nonsense mentaliteit.”

Kaas en worst avond

“Het bedrijf Connectium heb ik leren kennen tijdens de ‘kaas en worst avond’, waar Ronald één van de organisatoren is. Dit is een gezellige, laagdrempelige netwerkavond die elk jaar wordt georganiseerd voor alle ondernemers en zzp’ers in Rijssen. Elk jaar wordt er ook voor een goed doel geld opgehaald en dat was die keer voor De Sterkerij.”

Dag van migratie

De dag van migratie heeft Marco als positief ervaren: “In overleg hebben we de migratie naar onze nieuwe omgeving ’s avonds gepland zodat we overdag konden doorwerken. Dat was erg prettig.

Die avond hebben de medewerkers van Connectium hard doorgewerkt want de volgende ochtend was alles omgezet en niemand die het door heeft gehad. Eigenlijk wel bizar.”

De ICT-omgeving van De Sterkerij

“Door de groei van afgelopen jaren zijn we steeds meer gaan digitaliseren. Het grootste gedeelte van de bestellingen komt online binnen en daar heb je een goede ICT-omgeving voor nodig. Daarom maken wij gebruik van meerdere diensten van Connectium.

Wij hebben op dit moment een straalverbinding voor het internet en gaan binnenkort over naar een snelle glasvezelverbinding. Ook maken wij gebruik van Hosted Exchange, VoIP telefonie, WiFi en verzorgt Connectium alles op het gebied van hardware.”

Positieve ommezwaai

“We werken nu al een tijd samen met Connectium en voor ons is het een hele positieve ommezwaai. Van een grote ICT-partij waarbij je eerst een ticket moet inschieten en een ICT-medewerker niet direct kan komen, naar een klein ICT-bedrijf dat snel kan schakelen en waarde hecht aan persoonlijk contact. Wij zijn tot nu toe erg tevreden!”

De Sterkerij

De Sterkerij is een leerwerkbedrijf en heeft als specifiek doel om personen - die als gevolg van een verstandelijke, lichamelijke en/of zintuiglijke beperking of door een psychische aandoening (GGZ) moeilijk een plaats in het arbeidsproces verwerven - op vernieuwende wijze aan een waardige en zinvolle deelname aan het maatschappelijke arbeidsproces te helpen.

Gerelateerd


Gerelateerde klantcases

De Sterkerij
Klantcases

De Sterkerij

“We waren op zoek naar een ICT bedrijf die snel kan schakelen."
OWK Ramen & Deuren
Klantcases

OWK Ramen & Deuren

“Connectium snapt hoe belangrijk de IT-omgeving voor ons is en reageert altijd snel."
Schulp Vruchtensappen
Klantcases

Schulp Vruchtensappen

“Het beheer van onze server is in goede handen bij Connectium.”

Blijf op de hoogte
van de laatste trends


Onze klanten
Over connectium
© Connectium. Alle rechten voorbehouden. Ontwerp en realisatie door Identiteit & Media.